26 Nisan 2011 Salı

BEBEĞİMİZ OLDU :))

 Evet bizim bir bebeğimiz oldu dün , okadar tatlıki hiç kıyamıyorum ona ama bı okadarda yaramazki gecemizi gündüz yapıwerdi kerata ,eşim çoçuk yapsak bundan iyiydi diyor :))

aslında erkek kendisi ama ben kıza dönüştürdüm :)) Coco Cola'nın dağıttığı ayıcıklara benzetiyorum :)
dün gece 12de bi arkadaşım aradı face'den
fotoğraflarını görmüşler, çok tatlı çok beyendik dedi. eşi demişki ''kıyafeti çok güzel bizde pamuğa alalım
nerden almışlar bi sorsana ?'' şimdi sıkı durun bomba geliyor :)) altındaki benim kilodum :D içindekide orkid :)) dün arakdaşıma böyle söyleyince koptu gülmekten benim kilottan veriyimde giydirsin pamuğada dedim:))
kilot bol geldiği için arkadan bağladım :))


                                                   siz nasıl buldunuz uyuyan prensesimizi / prensimizi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder