30 Haziran 2010 Çarşamba

DİY kemer

 Bir önceki yazımda saçlarımın yandığından ve artık kısa kullandığımdan bahsetmiştim , öncelikle bu olayın nasıl olduğunu anlatayım, saçlarımın ara ara yerlerinde kızıllıklar vardı pek dikkat çekmese de ben hoşlanmıyordum , tam platin olmasını istiyordum uçlarının ama kuaförüm yapamam saçların yanar diyince hemen bir markete koştum röfle seti aldım sen yapmazsan kendim yaparım diyerek başladım işe , saçlarımın uçlarını boyayıp folyoyla sardım kutunun üstünde 30-35 dk. arası yazıyor bekleme süresine geçtim bi güzel içeri kocamla muhabbet ediyoruz , ensemde bi sıcaklık hissettim birden ve eşime saçıma dokunmasını söyledim dokunmasıyla çekmesi bir oldu neredeyse folyo 100 dereceye ulaşmış . elimle tutup açamıyorum folyayı hemen bir havlu yardımıyla asılttım sacımdan ama saçlarım orda kaldı tabiki :((  ve hala saçımdan çatır çutur sesler geliyordu hemen soğuk suya tuttum ama kalanıda orada gitti :(( o kadar üzüldüm ki o kadar uzatmıştım kırılmasınlar diye fön bile çektirmiyordum :( o gece uyuyamadım ensemde saç yok bir garibim , yok dedim bu böyle olmayacak hemen ertesi gün sabahın 8 inde annemde bittim annemin 100 tane boncuk kaynakları vardı onları aldım ve taktırdım saçıma ama maalesef onuda 1 ay kulanabıldım yanan saclar hep araya dolandı ve taranmadı , sonra da farklı bir model kestirdim umarım beğenirsiniz



evet şimdi gelelim DİY kemerimize , çok yakın bir arkadaşımın nişanında bir türlü elbise bulamadım kendime göre ve sonra aklıma DİY projeleri geldi . Laçin Tenel 'in katıldığı bir programda yaptığı kemerlerden bahsetmesiyle aklımda fikirler çakışmaya başladı hemen alime bir kağıt kalem aldım ve öncelikle elbisemi çizdim sonra terziye götürüp diktirdim ve başladım kemerini en allı pullusundan yapmaya :) ve işte sonuç :))


 daha yakından bir resmini koymak isterdim ama maalesef yok ama isteyen olursa çekip koyabilirim ;) kemerin yapılışına gelirsek çok basit, ben bel kısmında siyah keçe kullandım hem şeklinin bozulmaması için hemde silikonun iyi tutması için , çeşitli parça kumaşları kestim onlara çeşitli şekiller verdim aralara taş ve boncuk yerleştirdim , kemerin arkasını ise 3 tane şerit şeklinde cırt cırt diktim yani kemer seyyar :) işte bu kadar ..  kemerin dizaynı kullanmak istediğiniz renkler tamamen size kalmış ..                                           hadi bakalım başlayın şimdiden kolay gelsin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder